Åhåj!

I takt med lite att tiden börjar rinna iväg och datum för lajv och annat närmar sig så stiger även peppen hos mig(och Ewelina som drömmer piratdrömmar, ungefär) Men eftersom hon snart är hobo(only 2 ½months to go!:)) och jag slavar på jobbet(n) så har hon onekligen liiite mer pepptid än mig.

Därav att jag snor åt mig lite plats här för att försöka vara lika peppad, åtminstone utåt sett.

Igår hade vi ett galet inspirerande möte med mannen som sitter på all kunskap som är värd, aka Peter, där vi plockade upp en del rekvisita och fick höra en hel del intressant kuriosa, samt även en del matnyttigheter.

Patineringstips och lite andra klädtips kommer att komma upp här sen. Ewy ska skriva dem sa hon. Sen finns det ju många trevliga länkar att kolla på om man inte har annat för sig!

Från den 29:e april kommer vi att ha tillgång till lokalen, vilket getr mycket tid att pynta och fixa. Om det är någon där ute som har en del stämningshöjande saker, ex skabbiga flaggor, tyger, skyltar, prylar, ljusstakar och annat sådant bra, då får ni gärna ta med er dem till oss. Allt för att göra lokalen liiite mer IN.

Må fredagsstormen mynna ut och vindarna föra er dit ni vill ikväll!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0